New Detail

​Visa je na Apple Pay připravena

18/12/2015

Press Release Image

Visa Europe představila novou kampaň Visa on Apple Pay „Ready“. Ta je určena pro televizní vysílání i sociální média v následujících měsících.

PRAHA, ČESKÁ REPUBLIKA, 2. prosince 2015 – Kampaň určená pro britský trh poběží v celostátním televizním vysílání v hlavním vysílacím čase a jejím ústředním tématem je „očekávání“. Využívá zobrazení okamžiku pauzy těsně před akcí, například zachycuje vzpěrače před zdvižením činky nebo klavíristku před uhozením do kláves. Na těchto obrazech ukazuje, jak rychlé, snadné a spolehlivé je používání karty Visa v aplikaci Apple Pay v každodenních situacích.

V prvním reklamním spotu figuruje zákaznice, která platí v kavárně. Vedle tohoto klipu existuje i speciální verze pro diváky z Londýna, kteří uvidí cestujícího, jenž využívá svou kartu Visa v aplikaci Apple Pay jako cestovní doklad v londýnském metru.

Česká stopa v reklamě Visa Europe

V reklamě vystupuje i Jiří Orság, český vzpěračský šampion, nebo Lloyd Ryan, legendární bigbandový bubeník, který vyučoval mnohé z nejnadanějších hudebníků v Anglii včetně Phila Collinse.

Spot se minulý týden objevil během atraktivních televizních pořadů, jako je například „The Xtra Factor“ na kanálu ITV2 nebo v rámci utkání Premier League na kanálu Sky.

Mobilní platby budoucností placení

Kampaň „Ready“ znázorňuje roli Visy ve službě Apple Pay a poukazuje na rychlost, rozšířenost a spolehlivost platebních systémů Visa. „Každým dnem se zvyšuje počet obchodníků, kteří přijímají bezkontaktní platby, a kampaň zachycuje, že držitelé karet mohou svoje debetní či kreditní karty používat na libovolném zařízení a v jakékoli situaci,“ dodává Marcel Gajdoš, regionální manažer asociace Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Kampaň podle Gajdoše potvrzuje roli Visy jakožto jednoho z hlavních pilířů platebního ekosystému v éře, kdy se mobilní platby stávají běžnou realitou pro širší veřejnost.