New Detail

​Nová kampaň Visa Europe zabodovala

09/12/2015

Press Release Image

Bezmála 100 tisíc registrací přijala Visa Europe do své soutěže o automobil v rámci kampaně „Visa vždy s vámi.“ Ta běžela od 14. září do 31. října.

PRAHA, ČESKÁ REPUBLIKA, 9. prosince 2015 Kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“, ukázala ve třech televizních spotech jednotlivé platební metody – bezkontaktní platbu, online placení a platbu s vložením karty do terminálu. V rámci kampaně se soutěžilo o automobil VW Polo, který si šťastný výherce převzal z rukou Marcela Gajdoše z Visa Europea Marka Pechláta z Komerční banky.

„Soutěžit mohli všichni lidé, kteří v období, kdy kampaň běžela, platili u obchodníků kartou Visa a zodpověděli správně naši otázku. Počet registrací, který se přiblížil hranici jedno sto tisíc, potvrdil, že jsme se vydali správným směrem při naší snaze propagovat mezi českými spotřebiteli placení kartou před hotovostí. Zájem o soutěž se zvyšoval a vyvrcholil v poslední den kampaně, tedy 31. října, kdy jsme zaregistrovali skoro sedm tisíc žádostí,“ informoval Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

„Jsme rádi, že výhercem soutěže Visa Europe se stal klient naší banky. Potvrzuje to skutečnost, že naši zákazníci patří k aktivním uživatelům bezhotovostního placení,“ doplnil Marek Pechlát, manažer produktového řízení Komerční banky.

Výherce provede desítky plateb kartou měsíčně

Vítězem soutěže a čerstvým majitelem nového Volkswagenu Polo se stal Pavel Šnajdr, který si pro svůj nový vůz přijel do Prahy z Hradce Králové. Jak sám přiznal, kartou platí častěji než hotovostí, a to i na internetu. „Měsíčně provedu desítky plateb kartou, a v obchodech, tak na e-shopech. Z výhry mám obrovskou radost a ještě větší radost má moje přítelkyně, která mi se zapojením do soutěže Visa velmi pomohla,“ uvedl šťastný výherce Pavel Šnajdr.

„Naším cílem bylo motivovat zákazníky, aby Visa karty využívali častěji, a to pro veškeré nákupy, které denně provádějí. Aby si sami v praxi vyzkoušeli jednoduchost, rychlost a bezpečnost bezhotovostního placení. Tato snaha o edukaci se nám díky této akci rozhodně povedla,“ dodává Alice Filipovicova, marketingová manažerka Visa Europe.