New Detail

Prémiový segment nabírá na síle

14/06/2016

PRAHA, ČESKÁ REPUBLIKA, 14. června 2016Ekonomika v České republice roste nejvíce od roku 2008. S ní narůstá i bonitní klientela bank a využívání prémiových platebních karet.

Útraty prémiových karet se zvyšují, oproti zahraničí ale máme ještě co dohánět

Jak vyplývá z nejnovějších statistik Visa Europe, obliba využívání prémiových karet v poslední době výrazně stoupla. Lidé v České republice, kteří disponují prémiovými kartami, mají v průměru o celých 85 % vyšší útraty na jednu kartu, než tomu je u klasických platebních karet. Podobný trend vidíme i u počtu transakcí, který je na jedné prémiové kartě v průměru o 18 % vyšší než u běžné platební karty. Jak je vidět, segment prémiových karet u nás představuje velký potenciál.

„Prémiový segment v České republice má v porovnání se soudními zeměmi nejvyšší zastoupení. Přesto však zatím nedosahuje úrovně Západní Evropy. Právě proto se spolu s bankami postupně snažíme tuto situaci změnit,“říká Marcel Gajdoš, regionální manažer asociace Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Prémiový segment v ČR roste

V souladu s nárůstem prémiového segmentu přichází ČSOB se svou novou službou ČSOB Premium. Spouští ji pro bonitní klienty s příjmem nad padesát tisíc korun, případně depozitem minimálně ve výši 1,5 milionu korun či hypotékou alespoň ve výši 3 milionů korun. Splněním alespoň jedné z těchto podmínek získají klienti nárok na Premium Konto, jehož součástí je i devizový účet v EUR, USD nebo GBP. K tomuto účtu pak klienti zdarma získají i prestižní platební kartu VISA Infinite a její výhody v podobě neomezených výběrů z kteréhokoli bankomatu všude na světě. Karta je navíc pojištěná v nejvyšší variantě pro případ ztráty či krádeže a tato pojistka zahrnuje i další osobní věci jako mobilní telefon, tablet, kabelku, doklady, apod. Nová služba zahrnuje komplexní nabídku produktů a služeb včetně Premium bankéře, unikátního pojištění, investic, úvěrů a hypoték a partnerského programu.

„Viděli jsme příležitost oslovit bonitní klientelu, která by rozsáhlejší služby uvítala. Stále pozorujeme, že osobní přístup ke klientovi hraje ve finančním světě důležitou roli a my tento trend nyní naplno rozvíjíme,“ sděluje důvody uvedení prémiové služby Petr Hutla, člen představenstva ČSOB a vrchní ředitel zodpovědný za retail.