New Detail

Visa a Albert odměnily zákazníky benefity v hodnotě 8 milionů korun

21/12/2016

Press Release Image

PRAHA, ČESKÁ REPUBLIKA, 21. prosince 2016 – Visa Inc. (NYSE: V)

V průběhu září mohli všichni držitelé platebních karet Visa při nákupech v řetězci Albert ze skupiny Ahold výrazně ušetřit. Při platbě nákupu v minimální hodnotě 500 Kč kartou Visa dostali slevový poukaz v hodnotě 50 Kč na další nákup. Kampaň ukázala zákazníkům, že placení kartou není jen pohodlné, ale nabízí i řadu dalších výhod.

„Slevové vouchery celkem využilo více než 163 000 zákazníků, kteří získali slevové poukázky v celkové hodnotě více než 8 milionů korun,“ shrnuje výsledek kampaně Barbora Vanko, manažerka externí komunikace společnosti Ahold. „Kampaň považujeme pro všechny zúčastněné za velmi úspěšnou. Od jejího spuštění se nám společně podařilo docílit o 6,3 % vyššího růstu objemu transakcí než konkurenci,“ říká Ondřej Knot z agentury Dateio, která kampaň realizovala.

Díky partnerství společností Ahold a Visa se zvýšily nejen objemy a počty transakcí, ale potvrdil se i dlouhotrvající trend, že Češi rádi platí bezhotovostně a v posledních letech především bezkontaktně. Vůbec poprvé se na základě kampaně rozhodlo zaplatit kartou v prodejnách Albert 46 000 zákazníků.

Úspěch kampaně potvrzuje, že bezhotovostní placení je mezi prodejci i zákazníky čím dál tím oblíbenější a hlavně výhodnější. Jsme rádi, že jsme jejím prostřednictvím mohli i konzervativnějším zákazníkům ukázat, že nemusí mít z bezhotovostních plateb žádné obavy. Transakce kartou nebo mobilní platby jsou totiž nejen pohodlné, ale i zcela bezpečné. Podobně jako v tomto případě přináší navíc většinou i další benefity,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer společnosti Visa pro Českou republiku a Slovensko.

Visa dodává obchodníkům cenově nejvýhodnější řešení na trhu, právě proto přináší oblasti retailu spolupráce s Visou výraznou přidanou hodnotu.

Kampaň probíhala od 31. srpna do 27. září 2016 mimo jiné formou reklamních polepů platebních terminálů a bannerů v 331 kamenných prodejnách řetězce Albert. Podpořena byla také skrze venkovní, televizní i online reklamu.

-----------

Zdroje dat:

Visa: Nárůst počtu transakcí o 10 %; Navýšení růstu objemu transakcí oproti konkurenci o 6,3 %; Poprvé se v rámci kampaně rozhodlo zaplatit kartou v prodejnách Albert 46 000 zákazníků.

Ahold: Poukazy bylo odměněno téměř 200 000 zákazníků; Slevové vouchery celkem využilo více než 163 000 zákazníků, kteří získali slevové poukázky v celkové hodnotě více než 8 milionů korun.