New Detail

Visa svou vánoční kampaní radí lidem, aby za dárky platili bezkontaktně a online

08/12/2020

Press Release Image

Praha, 8. prosince 2020 – Visa odstartovala svou vánoční kampaň, kterou spotřebitelům připomíná, že za jakékoli vánoční dárky pro své nejbližší mohou platit rychle, snadno a bezpečně s Visa. Kdekoli jsou karty Visa přijímány, mohou platit také mobilem nebo hodinkami a na mnoha místech online. Součástí celostátní kampaně jsou reklamy v televizi, na internetu a na sociálních sítích. Visa mimo jiné navázala na dlouhodobou spolupráci s řetězcem Albert a zákazníky za placení kartou odmění ve sběratelské kampani.

„Vánoční kampaní chceme lidem připomenout, že kartami Visa můžou rychle a bezpečně platit hned několika způsoby a téměř odkudkoli, kde jsou platby Visa akceptovány. Ať už budou zrovna nakupovat vánoční dárky nebo potraviny ke štědrovečerní večeři. A nezáleží přitom, jestli jde o malou prodejnu nebo e-shop a zdali platí kartou, mobilem nebo třeba hodinkami,“ řekl Marcel Gajdoš, generální ředitel Visa pro Česko, Maďarsko a Slovensko. „S online platbami Visa lze nakupovat z pohodlí domova a není ani nutné platit kurýrovi v hotovosti. Naším cílem je, aby byly Visa platby přijímány všude včetně kamenných a internetových obchodů. Jsme rádi, že ve všech prodejnách Albert mohou lidé platit kartami Visa.“

Vánoční kampaň potrvá do 27. prosince 2020. Připravili jsme patnáctivteřinové a třicetivteřinové reklamní spoty, které poběží na českých televizních stanicích. V plánu jsou i aktivity na internetu a na sociálních sítích.

Letos také odměníme zákazníky za placení kartou Visa v prodejnách Albert v České republice. Každý zákazník, který zaplatí kartou Visa za nákup v minimální výši 200 Kč v některém z obchodů Albert, obdrží jeden bod navíc ve vánoční sběratelské kampani nebo dva body při placení u samoobslužných pokladen, a to až do 29. prosince 2020. Za získané body získají zákazníci vybrané předměty.

V aktuální situaci zákazníkům komunikujeme a doporučujeme elektronickou formu jakékoliv platby, kdy nedochází k žádnému kontaktu s penězi. Zákazníci jsou velmi ohleduplní, od začátku pandemie se počet plateb kartou navýšil,“ řekl Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Kreativu a TV spoty vánoční kampaně Visa vytvořila společnost Saatchi & Saatchi.