New Detail

S kartou Visa do srdce olympijských her

16/03/2016

Press Release Image

Visa spouští exkluzivní kampaň na podporu blížících se olympijských her v Rio de Janeiro. Soutěže, jejíž hlavní cenou je pobyt přímo v srdci olympijských her, se může zúčastnit každý, kdo v období od 21. března do 30. dubna 2016 zaplatí kartou Visa a zaregistruje se na www.visa.cz. Po zodpovězení jednoduché otázky může soutěžit o jednu z mnoha cen. Do soutěže je možné zaregistrovat platby u obchodníků i na internetu a to jak v rámci České republiky, tak v zahraničí.

S Visou do Ria!

Hlavní cenou je neopakovatelný zážitek – 3x třídenní pobyt pro dvě osoby v místě konání olympijských her v termínu 19. – 22. 8. 2016. Tři šťastní výherci si kromě pobytu v luxusním hotelu užijí tři libovolné sportovní akce v rámci programu, závěrečný olympijský ceremoniál, prohlídku města a navíc dostanou na každý den předplacenou kartu Visa v hodnotě
100 amerických dolarů. V soutěži lze vyhrát i spoustu dalších cen, jako televize Panasonic nebo tablety Samsung.

Kampaň poběží primárně na televizních stanicích Prima Group a ČT4 Sport, a také na online kanálech a sociálních sítích. Je postavena na motivu srdce – srdce fanouška, které se nikdy nezastaví, stejně jako Visa. Další aktivační kampaň následně Visa chystá přímo v průběhu olympiády.

„Jako jednička na světovém trhu v platebních službách jsme hrdým partnerem největší sportovní události, kterou olympijské hry bezpochyby jsou. Je to vrcholný sportovní zážitek, kterým na několik týdnů žije celý svět. My jsme proto držitelům našich karet, kterých je aktuálně v České republice téměř 4,5 milionu, chtěli nabídnout možnost zažít tuto neopakovatelnou zkušenost na vlastní kůži,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku
a Slovensko.

Partnerem olympijských her již 30 let

Visa je exkluzivním sponzorem z oblasti platebních služeb a také jedinou kartou, která je akceptovaná olympijskými hrami již od roku 1986. Partnerem paralympijských her je pak od roku 2002. Partnerství s olympijskými hrami s sebou nese i obrovský potenciál dosahu komunikace, konkrétně se týká zhruba 3,6 miliardy lidí ve 220 zemích světa. Velmi zajímavou skupinou jsou mladí lidé označovaní jako Millennials (mileniáni – generace dětí narozených zhruba mezi lety 1980 - 2000), kteří věří, že sponzorství olympijských her má vliv na posílení image dané společnosti, a navíc jsou častěji nakloněni vyzkoušet produkty nebo služby těchto sponzorů. Právě Millennials jsou navíc nejčastěji otevření inovativním způsobům plateb a dle odhadů budou do roku 2020 generovat zhruba 30 % všech útrat.