New Detail

Visa spouští Fintech Partner Connect v Evropě

12/11/2020

Press Release Image
  • Cílem nového programu je přiblížit klientům Visa přední inovace z oblasti digitálních plateb
  • Technologická řešení, která ze spolupráce Visa s fintech firmami vznikají mají vedoucí postavení na trhu
  • Fintech Partner Connect podpoří nové možnosti pro společnosti a spotřebitele, jak snadno a bezpečně platit, dostávat zaplaceno či posílat peníze

Praha, 12. listopadu 2020 – Visa představila novou iniciativu Fintech Partner Connect určenou pro finanční instituce a obchodníky v Evropě. Speciálně pro ně Visa vybrala řešení od konkrétních fintech firem, která propojila s těmi svými.

Prostřednictvím Fintech Partner Connect získají klienti Visa okamžitý přístup k nejnovějším fintech řešením. Visa tím klientům pomáhá uspokojit apetit jejich zákazníků po platebních inovacích.

Samotnému zahájení Fintech Partner Connect v Evropě předcházela úspěšná zkušební fáze, ze které již profituje řada klientů Visa.

“Popularita digitálních plateb a internetového bankovnictví byla letos nevídaná a pandemie ji značně ovlivnila. Všimli jsme si, že spousta finančních institucí a společností všech velikostí řeší, jak své produkty dále vylepšovat. S tím by jim měl pomoci náš program Visa Fintech Partner Connect. Spolupracovali jsme s těmi nejinovativnějšími fintech firmami v Evropě a v kombinaci s naší odborností mohou i naši klienti vytvářet nová digitální řešení,” řekl Marcel Gajdoš, generální ředitel Visa pro Česko, Maďarsko a Slovensko. “Už pracujeme na několika zajímavých projektech a těšíme se na spolupráci s našimi klienty v následujících měsících. Pevně věříme, že naše výsledky pocítí při placení i spotřebitelé v celé Evropě.”

Díky spolupráci se třinácti předními fintech společnostmi v Evropě mají klienti Visa jedinečný přístup k těmto řešením:

  • Digitální cesta zákazníka s 11:FS Pulse – výzkumná a benchmarkingová platforma zaměřená na tvorbu videí zákaznických cest od mezinárodních firem z oblastí fintechu a finančních služeb;
  • Přehled o spotřebitelských úvěrech s Aire – věřitelům poskytuje okamžité informace přímo od zákazníka a s jeho souhlasem, což představuje unikátní možnost, jak využít data první strany v hodnocení bonity klienta;
  • Úvěrové riziko SME s AccountShore – transakční analýza určená finančním společnostem využívající technologii otevřeného bankovnictví;
  • Kup teď, zaplať později s ChargeAfter – obchodníci mohou zákazníkům nabízet personalizované a rychlé financování od několika věřitelů. Ti si na oplátku rozšíří svou zákaznickou základnu;
  • Data pro malé a střední podniky s Codat – zjednodušením a integrováním finančního a účetního softwaru v jednu API platformu propojuje menší firmy s bankami a dalšími finančními institucemi;
  • Vyhledávač pro obchodníky se Snowdrop Solutions– přesnějším zobrazováním informací o obchodníkovi umožňuje vydavatelům zjednodušit to, jak zákazník vidí detaily o transakci;
  • Transakční compliance s Comply Advantage – globální databáze lidí a společností, využívající umělou inteligenci, určená pro boj proti praní špinavých peněz a pro odhalování finančního zločinu;
  • Udržitelné bankovnictví s ecolytiq – analyzuje platební transakce v reálném čase a vyhodnocuje uhlíkovou stopu jednotlivých zákazníků, kteří tak vidí svůj vlastní dopad na životní prostředí, a pomáhá obchodníkům podnikat udržitelně;
  • Správa předplatného s Minna Technologies – zákazníkům bank umožňuje spravovat jejich předplatné v rámci mobilního bankovnictví, a to včetně pořízení a zrušení předplatného;
  • Digitální ověřování totožnosti s Onfido – kombinuje umělou inteligenci s lidským faktorem pro vzdálené ověřování skutečné identity uživatele na základě určení, zdali identifikační fotografie odpovídá skutečnosti a porovnává ji s pořízeným selfiem uživatele;
  • Rozpočtování a dostupnost s OpenWrks – propojuje otevřené bankovnictví s konverzační umělou inteligencí pro pomoc firmám, jak revidovat své úvěrové procesy, a poskytuje srozumitelné funkce, které zákazníkům pomáhájí lépe pochopit finanční dostupnost;
  • Personalizovaná platforma pro engagement marketing s Personetics – prediktivní platforma zvyšující engagement na základě získaných finančních dat z oblastí retailu, podnikání, karet a wealth managementu, což přináší rychlé obchodní výsledky;
  • Platby v marketplace a úschova s Paycast (provozuje Shieldpay) – určené pro online obchodníky, internetové obchody a marketplace ke snadné a bezpečné správě online B2B a P2P plateb za práce prodejců, freelancerů a od těch působících v gig ekonomice.