Platforma nové generace pro výplaty
¹Skutečná dostupnost prostředků je v různých finančních institucích různá.
Visa vyžaduje, aby někteří vydavatelé karet poskytovali majitelům jejích karet prostředky maximálně do 30 minut od schválení transakce.
Provozujte s Visa Direct svůj podnik lépe

Inovace v oblasti zkušeností zákazníků
Vytvořte inovativní platební řešení v reálném čase¹, a zlepšete tak zkušenosti zákazníků. Vzhledem k tomu, že většina spotřebitelů nebo menších podniků má k dispozici debetní karty, Visa Direct nabízí mnohem pohodlnější možnosti náhrad, vracení peněz nebo slev v porovnání s těmi, které vyžadují číslo šekového účtu a kód banky. Transakce jsou zpracovávány v reálném čase¹ a prostředky jsou k dispozici do 30 minut¹, v porovnání s čekáním na uložení šeku nebo bankovní převod ACH.

Lepší výkaznictví + rekonciliace
Visa Direct nabízí možnosti pro výkaznictví, jako jsou například údaje o rekonciliaci transakcí v reakci API. API nabízí v reálném čase¹ potvrzení o peněžních prostředcích přijatých finanční institucí příjemce, což pomáhá udržovat účetní knihy aktuální. V porovnání s čekáním na to, než zákazníci uloží své šeky, nabízí tento způsob mnohem rychlejší rekonciliaci.

Zbavte se papírování a zefektivněte své operace
Snižte své náklady spojené se zpracováním papírových šeků a výpisů. Zefektivněte operace omezením telefonátů na zákaznický servis a vyřizováním výjimek v kanceláři. Zlepšete proces náhrad spotřebitelům, vracení peněz nebo slev pomocí jednoduchého, rychlého a pohodlného způsobu plateb. Spotřebitelé jednoduše zadají číslo své způsobilé debetní nebo předplacené karty přímo ve svém webovém nebo mobilním formuláři a umožní podniku odeslat výplatní transakci. Tento způsob představuje výrazně méně úsilí v porovnání s časem a náklady na vystavení šeku nebo nastavení bankovního převodu ACH a správu potvrzení mikrovkladů.
¹Skutečná dostupnost prostředků je v různých finančních institucích různá.
Visa vyžaduje, aby někteří vydavatelé karet poskytovali majitelům jejích karet prostředky maximálně do 30 minut od schválení transakce.
Spojte se s námi
-
Služba výplat společnosti Fiserv digitalizuje a zefektivňuje proces využívaný podniky k zasílání plateb spotřebitelům, ve kterém často převládají šeky. Výsledkem pro odesílatele je snížení nákladů, lepší možnosti sledování a viditelnost, menší pravděpodobnost podvodů a lepší zkušenosti zákazníka/příjemce, které nevyžadují, aby odesílatel měl k dispozici informace o bankovním účtu příjemce.
- Posílejte spotřebitelům téměř jakýkoli typ plateb – pojistné plnění, slevy, výplaty, náhrady a další
- K flexibilním metodám odesílání patří možnost odesílání plateb prostřednictvím e-mailu nebo mobilního telefonu nebo dokonce přímo na číslo účtu
- Rychlé doručení s okamžitým vypořádáním nebo vypořádáním tentýž den
- Snižuje náklady, protože eliminuje náklady na zpracování šeků
- Flexibilní, nastavitelná doba expirace pro každou platbu
- Zaslání jedné platby více příjemcům (tj. majitelé společných účtů v případě výplaty nároku atd.)
Společnost Fiserv je motorem inovací v oblasti plateb, služeb zpracování, rizik a dodržování předpisů, správy zákazníků a kanálů a přehledů a optimalizace. Fiserv je globálním lídrem v oblasti technologií finančních služeb a řadí se k nejobdivovanějším společnostem na světě uvedeným v žebříčku časopisu FORTUNE, FORTUNE 500.
-
Ať už vyplácíte mzdy, provize, náhrady nebo hradíte licenční poplatky, Hyperwallet vám pomůže posílat platby po celé planetě. Hladká technologie výplat společnosti Hyperwallet a celosvětová finanční síť podporují hromadné platby po celém světě a poskytují vám okamžitý přístup na nové trhy a k novým příležitostem.
Pomocí REST API společnosti Hyperwallet, SDK a dalších možností koncové integrace můžete přímo na své webové stránky a do aplikací začlenit flexibilní možnosti výplaty. Příjemci si mohou vybrat z řady způsobů plateb, včetně přímého převodu na debetní kartu, a mohou spravovat své finanční prostředky a preference výplat online.
- Výplaty v nejméně 170 měnách do více než 200 zemí a území
- Rychlý proces registrace příjemců a doručení prostředků
- Různé metody výplat, včetně převodu na debetní kartu
- Bezpečná tokenizace bankovního a kartového účtu
- Integrace tabulek, dávkových souborů XML, REST API a JavaScript
- Vnořitelné uživatelské rozhraní pro platby a granulární kontrola zkušenosti příjemce
- Volitelný portál a doplňkové moduly hostované společností Hyperwallet
- Pro mobilní zařízení upravené webové stránky, samostatné aplikace pro iOS i Android
-
Převeďte hotovost, šeky i výplaty ACH na digitální platby v reálném čase pro kohokoli a kdekoli.
Od jednoduché integrace API po naše řešení SaaS na klíč – Ingo Instant Payments je sofistikovaná, konfigurovatelná platforma plateb se zabudovanou podporou banky, dodržování předpisů a zabezpečením. Získejte prostřednictvím naší brány Ingo Payments Gateway přístup do světa platebních destinací – k téměř jakýmkoli předplaceným nebo kreditním kartám, mobilním peněženkám a výplatám hotovosti. Služby upozornění vás propojí s hostovaným platebním portálem nebo kompatibilním nástrojem PCI, který můžete nainstalovat na své vlastní webové stránky.
- API, možnosti plateb v dávkách a manuálně
- Inteligentní směrování na více než 4,5 miliard účtů
- Služby upozornění příjemce
- Platební nástroj kompatibilní s PCI a hostovaný portál
- Kompletní služby vypořádání a výkaznictví
-
Stripe značně usnadňuje přijímání (a výplaty) finančních prostředků online – ať už na webových stránkách, v aplikaci iPhone, na mobilních stránkách, v aplikacích na stolních počítačích nebo kdekoli jinde. Řada dnešních nejoblíbenějších internetových podniků funguje jako trh, který propojuje sítě kupujících (třetích stran) s prodejci. (Zamyslete se například nad sdílením jízd nebo o crowdfundingem.) Se Stripe Connect, prvním produktem svého druhu, pomáhá společnost Stripe podnikům všech typů spravovat komplexní toky výplat.
Pomocí služby Connect společnost Stripe kromě toho, že přijímá platby ve více než 100 měnách, také ověřuje informace o totožnosti a bankovních účtech majitelů účtů, kteří nakonec dostanou peníze; zajišťuje, aby byl každý majitel účtu dostal zaplacenou správnou částku a ve správný čas; a pomáhá s požadavky v oblasti daňového výkaznictví. A s využitím okamžitých výplat mohou platformy Stripe Connect zajistit, že prodejci i jiní majitelé účtů dostanou platby okamžitě, kdykoli, sedm dní v týdnu.
- Přizpůsobitelné zkušenosti s placením u pokladny
- Podpora více než 100 měn
- Schopnost bezpečně ukládat karty zákazníků pro opětovné použití
- Vlastní deskriptory výkazů
- Integrované nástroje pro zabezpečení a prevenci podvodů
- Plně přizpůsobitelné načasování výplat
- Pomoc s ověřením totožnosti, daňovým výkaznictvím a dalšími informacemi
- Centrální ovládací panel pro správu všech plateb, zákazníků a odchozích převodů